Shot to the stars!

Om det är något jag tar med mig från den här Londonvistelsen, så är det övertygelsen om att jag kan göra precis vad jag vill. Jag kan nå precis vart jag vill. Allt jag behöver göra är att sikta, jobba och drömma stort. 
 
Nöj dig inte. Låt ingen begränsa dig. Jobba hårt. Våga stå på egna ben och gå din egen väg. Satsa! 
 
Du får inte falla in i ditt vanliga mönster igen. Det är tryggt och bekvämt, men livet då? Det finns så mycket, mycket mer ute där. Det gäller bara att ha modet att hämta hem det. Du kan göra det, det vet du. Sverige och tryggheten finns kvar, och den ska ingenstans. Det finns alltid en möjlighet att vända hem och leva ett lugnt liv. 
 
Tänk på alla intryck, alla människor, alla avtryck de lämnar på dig. Allt du kan se, lära dig, utvecklas till att bli. Tänk på London, New York, Tel Aviv. Dröm stort, låt inget och ingen begränsa dig, någonsin.
 
Var inte i en relation.
 
 
Varför skulle det inte kunna vara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0